Svar på kommentar.

Idag fick jag en kommentar av en tjej som jag faktiskt väntat mig någon gång.


SVAR: Självklart så har jag och familjen som jag jobbar för gjort upp regler. Självklart så har jag oxå frågat om tillstånd om Alex får vara med i bloggen eller inte. Det är helt okej för dom och jag får intrycket av att dem t.o.m tycker att det är roligt. Jag skulle aldrig någonsin lägga ut bilder eller skriva om någon som jag jobbar med utan att först ha pratat med familjen ordentligt. Jag delar aldrig med mig om några personliga incidenter som gäller Alex och hans familj. Visar endast bilder på honom och berättar hur vi haft det när vi jobbat tillsammans. Bloggen handlar ju om mig och mitt liv och Alex är ju en del av det.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0