Sex & The city premiären i Sthlm.



Puuuu.
Har precis kommit hem och tagit en dusch. Är så jäkla slut men guuuu va kul jag och syrran har haft! Det som jag inte kunnat berätta tidigare och som jag nu varit iväg på var alltså Sex & The city 2 - premiären som var igår på Rigoletto i Sthlm. Jag proppade i mig alvedon, tog på mig höga klackar och åkte trots att jag var krasslig. Bodde i lägenheten på Söder och har haft en toppen tripp. Kommer att berätta mer senare, nu måste jag käka och sen kanske jag ska träffa Maria och Kristin.

Later.

Idag.


Några delar av den stora goodiebagen, självklart så fanns kondomer i påsen..

Kommentarer
Postat av: Anna

kul med premiär! :) har dock aldrig sett nåt av SATC :)

2010-05-31 @ 12:22:06
URL: http://annaflickan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0