Maddsson, hit med kardan.

Tjingeling.

Idag fyller en till quinna 25 år. Nämligen min barndomskamrat Madde!
Grattis vännen på din dag! See you on Friday!

Jag och Madde för sisådär 100 år sen.
Liiite för mycket smink och liiite för mycket av allt. Precis så som det skulle vara i den åldern.

 


Det har varit kass uppdatering här på bloggen idag. fy skäms Ninnie. Jag har i allafall varit på möte nere på stan och fikat med min"chef". Lagt lite sommarplanering osv. Sen gick jag på stan en sväng och letade klänning till Madde (Se ovan), Marias och Anns 25 års fest som är om två veckor. Hittade faktiskt en, på Bikbok av alla ställen. Sjukt. Ni får se sen! På festen alltså. Inge kul å visa innan.

Kaka jobbar och mamma och jag ska snart iväg och gå spåret. så skönt.

Later.

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Ja det blir en riktigt härlig biosommar! :)

allt bra med dig idag?

2010-05-12 @ 18:27:43
URL: http://liivahliin.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0