Hallonvatten.

Hej där! Går kvällen var jätte mysig. Maria, Madde och jag var hemma hos mig och sen gick vi ut. Stötte på Lina (syrran) och hennes crew och dom är ju ganska så duktiga på att slänga fram drinkar till mig. Mötte Kaka där oxå så han,jag och Madde tog sällskap hem. Kuligt! Idag är man inte så kaxig! Trött!! Har lagt mig i sängen och kikar på första avsnittet av "The Good Wife". Verkar vara en grym serie. Lite svårt att koncentrera sig på serien bara med tanke på att jag har två små ögon på mig på andra sidan sängen. Stirra, det är nåt som Willen är bra på.



Har hällt upp ett glas med min nya favorit oxå. Bubbelvatten med frysta hallon i. Yummie!




Kommentarer
Postat av: simone

Gott! Precis så gör jag med frysta blåbär, isbitar och antioxidanter i ett :)

2010-05-01 @ 16:55:51
URL: http://fattybom.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0