Sauk och Malin ifrån Let´s Dance, ett par?



Enda sen jag såg Stefan Sauk och hans partner Malin Johansson i Lets dance så har jag undrat om inte dom kommer sluta som ett par? Han var väldigt flörtig och hon såg väldigt avslappnad och kramsjuk ut i hans sällskap. De tar på varandra hela tiden, kysser varandra och håller varandra i handen under sändningstid. Nu skriver Aftonbladet Klick om att de kanske är ett par! Stefan Sauk är 54 år och Malin Johansson 23 år. Det är alltså 31 års åldersskillnad emellan dom. Kärleken är ju blind och åldern bara en siffra, även om jag tycker att denna åldersskillnad är lite väl stor. Enligt Malin så har de väldigt bra kemi men de är bara vänner.  Vad tror ni?!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du, det undrar jag med, visst känns det så....?:)

2010-03-11 @ 21:33:39
URL: http://sandraoida.blogg.se/
Postat av: Ida

Inte jag heller, men det känns väl ändå lite konstigt:)!!??

2010-03-11 @ 21:56:57
URL: http://sandraoida.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0