Hemma ifrån jobb.

Nu har jag kommit hem precis, tvättat av sminket och suttit mig i sängen. så skönt. Ska bara slappa nu hela kvällen för att sen ska jag upp och jobba igen tidigt i morgon. Börjar 5.45. Så det blir tidig sänggång. Tänkte kika på Falk oxå!?, hur ska det gå ihop då? Vilka busiga pojkar det var idag på jobbet. Lilla Luka och Alex röjde som bara den...



... Glada och busiga var dom. Willen har varit hos mamma o pappa eftersom att Kaka varit iväg på bandyfinalen. Kul att stå och titta på bandy i snöstorm!? Njaaa! Hoppas för guds skull att det inte blir mer snö i morgon nu!


Vårat cykelställ.

Som tur är så står min nya fina cykel tryggt.



God natt på er och vi hörs i morrn.


Kommentarer
Postat av: Maria

Kaos! :)

2010-03-22 @ 10:03:11
URL: http://www.glawe.se/blogg
Postat av: Jeanette

Finaste pojkarna ever!

2010-03-23 @ 22:33:44




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0