Good night.

För det första så har vi en totalt galen hund här hemma. Ni som känner mig och har träffat Wilgot vet ju om hur galen han är annars. Gångra det med tio ungefär. Helt galet. Börjar tro att det är någon tik här i närheten som löper eller något för han slänger omkring med sin leksak i flera timmar, drar i mina kläder, hoppar upp och ner, gnäller hela tiden och har bitit sönder ytterligare en leksak i frustration. Det går väl över. Vi har precis tittat på Wallander "Prästen" och druckit coca cola. Ibland är det så jäkla gott med en Cola light. Kaka fick för sig att ta ett bad nu och jag tänkte kika på avsnitt 16 av Glamourama och sen sova. Ska träffa mamma tidigt i morgonbitti för att vi ska ha en mamma och dotter dag på stan. Äta lunch och titta på tyg till gardiner till vårat kök bland annat. Jag tänkte även använda mina Make up Store presentkort. Behöver en ny foundation bland annat. Sen ska jag även in och hämta min lön på Billan för inbjudningarna jag gjorde åt dom. Vi hörs i morgon! Hoppas ni har en härlig Fredagkväll.

God Natt.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: tack så mkt :)

2010-03-13 @ 00:14:52
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/
Postat av: alex

fin blogg ;)

2010-03-13 @ 03:47:44
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0