Ett nytt liv!

Undra hur många gånger man har hört att folk ska ändra sina livsvanor. Både kost och träning osv. Jag tänker oxå bli en av dem. I morgon har jag ett bokat möte nere på FeelGood gym. Ska fixa kort där och sen på Onsdag så ska jag på mitt första pass som medlem. Idag var jag in på Intersport hos Kakas pappa som hjälpte mig att byta mina joggingskor som jag har fått så ont av! Så nu har jag ett par andra. Superbra! Rosa är dom oxå! Nu ska det verkligen bli riktigt kul att sätta igång. taggad till tusen!

Pga av detta så har jag frossat ikväll, eller jag frossar fortfarande. Sitter med en mega påse godis framför mig som Kaka har köpt. Han köpte några godisar till mig oxå så jag fick frossa sista kvällen innan jag börjar träna! Sen åt vi tacos oxå ikväll... Ska det va så ska de va!






Fina va!? :)





Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar och skämmas lite... Förrutom för Maria Montazami såklart! Hon är ju bara störtskön! De andra orkar man ju knappt se...


Kommentarer
Postat av: Ellen Mantler

Sv: aa, känns som vår, synd bara att det är en dryg meter snö kvar ;)

2010-03-15 @ 21:16:21
URL: http://mantler.blogg.se/
Postat av: Ellen Mantler

Sv: aa, känns som vår, synd bara att det är en dryg meter snö kvar ;)

2010-03-15 @ 21:16:23
URL: http://mantler.blogg.se/
Postat av: carro öhman

Galet fin blogg

2010-03-15 @ 21:16:50
URL: http://hetervadjagvill.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0