bildbomb från igår kväll.

Kvällen igår var riktigt mysig. Jag och Maria var först på Yoga, sen när vi kom hem så luktade det mat, då stod vår personliga kock Virre och lagade lax och rotfrukter i ugn. Så vi behövde bara dusha och sen sätta oss ner och få maten serverad med ett glas vin. Fantastiskt! Super gott var det oxå! Senare började vi göra oss i ordning och sen kom resten av tjejerna en sväng. Vi slutade på Circus med en mega sorbé drink som var hur god som helst. Tog även en sväng in på Pluto men det var ju verkligen helt värdelöst, de hade stängt av halva krogen och något gäng stod och tog upp hela dansgolvet med minst sagt udda moves! Haha. Sen skulle jag sova hos Maria, men ångrade mig när jag saknade Kaka och Willen. så jag tog en taxi hem med världens roligaste taxichaffis.... Bilder från igår kommer här...





Kommentarer
Postat av: Frida

sv. okej. Jo, men det skulle vara en dröm, verkligen. Jag går sista året nu på gymnasiet och ska iväg utomlands ett år sedan. men jag vet inte än vadjag ska läsa, men funderar på poppius och efter det kanske gå något miljörelaterat. så att man blir "inriktad" på något. och miljö är en grej jag tycker är viktigt och intressant, och det känns som att det kommer bildas jobbtillfällen inom "miljö" i framtiden.



Vad är det du jobbar med? ;)

2010-03-18 @ 15:08:50
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Kan man börja i Poweryoga även fast man inte har hållt på med det förut? :)

2010-03-18 @ 16:58:37
URL: http://fifie.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0