Bad weather.

Editors - No sound but the wind


T
råkväder. På Willens födelsedag å allt! Ska åka iväg efter Kakas jobb och handla lite och då tänker ja även springa in en snabbis på djuraffärn och köpa ett gäng nya leksaker åt Willen. Förövrigt så har jag fan inte gjort någonting idag. Städat och nu håller jag på å tvättar... När vi vaknade i morse så hade Kaka super ont i halsen och jag frös som sjutton. Kanske berodde på att ALLA våra element i hela lägenheten var iskalla. Dom hade slutat fungera! Så har suttit i telefon idag oxå med hyresbolaget för att få lite värme här hemma. Just nu kör jag med värmeljus, myspys. Det är 14 grader inomhus just nu... Brrrrr.

Liten promme med Williepill.




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag meeed! När jag bodde i Falun så hade jag Crazy/Beautiful på VHS-band och såg den om och om igen. Älskar, verkligen älskar David Gray´s "This years love.."!



kram!

2010-03-19 @ 17:03:00
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0