25 år idag, HIPP HIPP HURRA!

Idag fyller jag 25 år! Kan inte fatta att jag blivit så gammal. Känner mig fortfarande som 15, typ. Festen igår var så jävla lyckad! Bordsplaceringen blev bra, trubaduren var klockren, maten var helt underbar och drinkarna bara rullade in. Tror att de flesta hade sjukt kul. Vi dansade i princip hela kvällen och jag är så otroligt rörd över att så många kom och verkligen gjorde min och Veronikas födelsedagsfest till den bästa någonsin! Fick otroligt fina presenter oxå! Tack ALLA!

I morgon tänkte jag skriva om festen tillsammans med en massa bilder. Har precis kommit hem nu efter städning i festlokalen. Skulle vilja säga att vi städade allt själva men det gjorde vi inte. När vi hade ungefär hälften kvar så satte vi oss ner och började öppna alla presenter och sen ringde vi dit två stycken städare som fick 300 kronor för att städa resten. Det tackar vi för!

Såhär såg vi ut igår.

Jag och Verro.

(Kul att Verro hade varit i Thailand i två veckor innan festen!)



Städning och presentöppning.



Nu ska jag kolla på NEW MOON och äta chips, jag får äta sånt idag för att jag fyller faktiskt år!

Bilder på alla underbara presenter kommer oxå upp så småningom.

Later.


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

fin blogg du har!

2010-03-08 @ 08:49:31
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: simone

STORT grattis.. lite i efterskott, men ändå :D

2010-03-08 @ 16:19:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Jessica

grymma klänningar ju!

2010-03-08 @ 16:53:11
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0