Trött på bröllopsprat!

Är det någon mer än jag som börjar tröttna på allt bröllopsprat?! Det är ju tamefan överallt. Det är skillnad om man har pratat om det en längre tid och förberett i bloggen, ungefär så som Beata har gjort. Då är det ju spännande att följa! Men det här ständiga plötsliga eviga långrandiga tjatet om bröllop. Allt som har med bröllop att göra står mig upp i halsen nu! Alla program på tv handlar om bröllop eller kungafamiljen. Kan dom bara gifta sig så det är över någon gång....

Usch va hemsk jag låter! Men varför måste Sverige alltid göra allt så överdrivet! Det hade varit mycket mera intressant med Victoria och Daniels bröllp om det inte hade handlat om BARA det i tre månader i förväg. Då hinner man ju tröttna! Och har en tv kanal ett "inför bröllopet" program som måste ju de andra oxå ha det för annars förlorar dom ju tittare! Det handlar ju dessutom bara om pengar?!

JA, jag kommer att följa Viktorias och Daniels vigsel och säkert pratet efter på tv. (För att jag antar att det blir ett sånt oxå!). MEN, det hade varit mycket mer intressant om inte media och övriga världen hade förstört "the moment" innan allt pampigt!

Sådeså.

Kommentarer
Postat av: katta

Håller verkligen med! är så sjukt trött på de!! vad kunde man inte göra för dem pengarna lixom...

2010-06-18 @ 12:25:01
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0