Remember me.

Här om dagen så såg jag "Remember me". Det var lite konstigt att se Robert Pattinson i en annan roll innan man har sett Eclipse då de kommer ganska så tätt inpå varann. Men annars så tycker jag att filmen var otroligt bra! Den var helt klart bättre än jag trodde. Min första tanke var nämligen att någon regissör hade tagit tag i Robert Pattinson bara för att han var så het nu med tanke på Twilight trilogin och "slängt" ihop en film för att tjäna pengar på honom. Men den var helt klart värd att se. Den slutar inte alls som väntat heller så den är igenomtänkt oxå. Sånt gillar vi! Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: simone

otroligt vacker film :D

2010-06-11 @ 14:09:44
URL: http://fattybom.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0