FAN FAN FAN va trött ja blir.

Alltså jag är så jäkla trött på att vara sjuk. Har inte haft en enda dag där jag har känt mig helt frisk sen november förra året. Jag vet i dagsläget att det krävs ett riktigt bra immunförsvar för att jobba med barn som går på dagis. Speciellt om det hela tiden går virus hit och dit bland barnen som sen smittar ner oss vuxna! Jag tycker verkligen om att jobba med Alex så det är ju helt enkelt immunförsvaret som jag måste jobba på. Men för att börja träna ordentligt så måste jag ju känna mig frisk oxå. En ond jävla cirkel! Just nu ligger jag i magsjuka IGEN och alla andra är på inflyttningsfest hos Jocke och Linda. Spelar kubb i solen och käkar pastasallad! Jag är så arg just nu och trött på att vara sjuk helt enkelt! Jag ligger hemma och tittar på kungabröllopet. (Det är i och försig ganska så fint!). Johanna som jag jobbar med ligger oxå magsjuk + hennes dotter så det är antagligen någon stark bacill som hittat till min kropp igen då. Krya på oss!

Japp, ska väl vila nu då.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0