Days like this.


Days like this.




Några av mina tjejor är ute och härjar någonstans här i Västerås just nu. Saknar dom. Men jag har varit och jobbat och i morgon ska jag iväg på ett tidigt möte och sen jobba lite till så känner att jag inte riktigt orkar med party party just idag.

Jag kom väl hem runt halv nio ikväll. Alex var svintrött och somnade nästan på en gång. Ibland kan jag bli så jäkla trött på människor. Nu när det är varmt och skönt så är vi ju ute mer och framförallt ute och går. Gick in på affärn idag och köpte en ramlösa och de bakom mig och hon i kassan råglodde på Alex. Vafan de är vuxna människor?! Har de aldrig sett ett barn med funktionshinder förrut eller? Var så nära på att snäsa av en kommentar när en av dom i princip lutade sig framåt för att titta på honom. Sånt gör mig riktigt förbannad. Det är ju skillnad när människor ler och tittar för att han är så söt och charmig. Men den där blicken "vad är det för fel på honom då?" fixar jag inte! Usch och fy va arg jag blir på ouppfostrade vuxna (och barn)!

Ska lägga mig nu tänkte ja. Kika på en film i sängen kanske? Ska upp tidigt i morrn.

Hörs då.

Natti natti.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig, ibland undrar man verkligen hur folk är funtade.. Jag tycker att du gör ett jättejobb med Alex och det är så roligt att han får vara med på bloggen emellanåt.

Tack för en superbra blogg! :)

2010-06-17 @ 11:02:50
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0