Söndag.

Hallådär! Haft en härlig helg? Det har jag! Igår så åkte jag, Maria, Matilda, Lilly och Matildas kusin Lina till Åsby och kikade runt lite och åt lunch. Så mysigt! Och herregud vad mycket snyggt det fanns där! Helst ville man ju köpa upp hela affären. Men med tanke på att vi åker till Västkusten en vecka nästa vecka så var jag tvungen att hålla hårt i plånboken den här gången. Men jag har sett en hel del saker som jag tänker köpa framöver. Lilly satt i vagnen och skrek "Lillys... Lillyyys" åt i princip allt hon såg! Hon är så söt!




På eftermiddan när jag kom hem så åkte jag och Kaka iväg på släktkalas hos hans släkt.



Sen åkte jag vidare hem till Maria där jag, Maria och Ann sen hade tjejkväll. Urmysigt, Tack för att jag har såna underbara vänner som er! Som vi sa, Vad skulle man göra utan sina vänner?!

Idag så åkte jag och Maria iväg och handlade. Maria har som vanligt problem med att hitta en deo som hon tycker om. Hon är nog den mest pedantiska när det gäller deodoranter!!? Hon kan bara prova en sort en gång, sen måste hon byta! Jag frågade vad sjutton hon skulle göra när hon hade gått igenom alla Rexona, Dove osv...?!
- Ja då får jag helt enkelt gå upp på de dyrare deodoranterna.... de riktiga märkesdeodoranterna!



Nu har jag städat lite här hemma. Kaka och Viktor är iväg på golvtävlingen som går i Sthlm så både Maria och jag är solo hela dagen. Så på eftermiddan blir det nog lite filmmys hos mig.

Later.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart och vad heter butiken där ni är och shoppar inredning? det ser ut att finnas massor av fina prylar där =)

2010-07-27 @ 20:58:28
URL: http://bimboblondie.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0