Mission - Städ av lägenhet.

Herregud va man märker att man stöker ner mer när både jag och Kaka har varit hemma ett par dagar. Idag började han jobba igen så nu tänker ja ta tag i den här röran. Det är faktiskt ganska skönt att det inte är något solväder idag med tanke på min inplanerade städdag. Annars får man så dåligt samvete och hade velat vara ute i stället nu när man är ledig.

Annars då? Sovit gott? Japp, jag har precis vaknat. Av en arg vovve som blev sur på brevbäraren.... igen.

Ha en bra dag idag.

Later.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Fixar alltid mitt hår på Studio Savoy; hos Sandra! Skitduktiga tjejjer där! Dyrt, men det är det värt! :)



Är det bra med dig Ninnie? kram!

2010-07-05 @ 13:17:15
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0