Helgen.

Vilken otroligt härlig helg jag har haft!

Fredag. Ute med båten i flera timmar , Något som jag glömde skriva där var att jag tog mitt första dopp! Ingen annan vågade bada förrutom jag. Kycklingar! När vi kom hem så slappade vi lite, bytte om och taggade inför Hoffmaestro nere på Cityfestivalen. Gick ner och mötte upp fina vänner och sen var det jordens drag hela kvällen tills vi inte orkade mer. Kaka och jag rullade hem tidigare än vi brukar, köpte langos och godisremmar (som jag by the way sitter och smaskar på medan jag skriver i denna stund) på vägen hem. 

Lördag. Mys hemma hos Hanna med sol och bad. Hem och bytte om sen vidare till Viktor och Maria där alla samlades. Beställde 9 pizzor som vi delade på och drack gott rosé vin. Sen gick vi ner på festivalen igen. In i öltältet med grym musik, dans och härligt folk. Denna gång rullade vi hem glada i hatten vid stängning.


Söndag. Idag har vi varit fruktansvärt sega. Legat i varsin soffa och kollat på film. 28 grader har vi i lägenheten. Sååå varmt! Willen har sprungit runt som en galning med sin boll hela dagen. Kastat åt sig själv, hämtat, kastat, hämtat! Det är ju bra såna här dagar att man har en vovve som kan roa sig själv.

Later.

Kommentarer
Postat av: R

Verkar som att du har gjort en hel del kul i helgen, härligt med första doppet! :) Jo tack, det är bara bra har testat på att paddla kajak idag, riktigt spännande. Vad ska du göra nu ikväll?



Kram

2010-07-04 @ 22:17:37
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh Hoffmaestro! Såg de i torsdags på Peace & love men hade lätt kunnat åka och se dem igen och igen och igen! =)

2010-07-05 @ 00:02:07
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: katta

Ni är så fina mina vänner! Tack för en jätterolig helg! Puss!!

2010-07-05 @ 08:54:20
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0