Ensam fågelunge.

Nu har jag varit och jobbat. Alex, Luka och jag lekte på gräsmattan. Det var härligt att vara ute även om det var mulet tyckte Alex. Det märktes väldigt tydligt.

Alex.


Luka.


Sen åkte mamma och jag å storhandlade tillsammans. Hon hämtade upp mig efter jobbet och när jag stod där så var det något som pep nere på marken. Där är en stackars liten fågelunge som stod alldeles ensam mitt på vägen. Så jag gick fram och skjutsade undan den precis innan det kom ett gäng bilar. Usch, lillen. Undrar hur det gick för den sen?



Later.


Kommentarer
Postat av: Katta

Hahah! allvarligt.. där står han lixom! Störtskön! Tänk dig han med typ väst!

2010-07-06 @ 23:29:51
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oj oj oj vilka söta grabbar!! stolt

2010-07-07 @ 00:14:50




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0