Movietime - Avatar vs. Luftslottet.

Nu har jag och Kaka suttit och funderat i snart en timme på vad vi ska hittap å idag. Det är ju för kallt för att vara ute (-18) och vi är absolut inte sugna på samma saker. Så det blir bio! yey. Vi tänkte gå på antingen Avatar eller Luftslottet som sprängdes... Själv vill jag se New Moon men det vill ju såklart inte Kaka. Tänk att jag inte har sett den än?! Det är skrattretande. Så mycket som jag har längtat!





Wilgot stackarn visar att han vill vara ute längre så fort han kommer in genom att titta ut igenom fönstret. (Han sitter nästan jämt där endå, men man får ju känslan av att han vill ut igen). Det blir ju inga långa promenader nu när det är såhär kallt! För när vi väl kommer ut så vill han bara in igen. Och han skakar nå fruktansvärt. Även om han har sin lilla fleecetröja på sig. Nuffen.





Kommentarer
Postat av: Emma

åäö finns inte ;) man får göra egna prickar!!



jag ska kika lite i mitt schema så återkommer jag om när jag kan.. eller vi kanske kan ses en söndag?!



kram!

2010-01-09 @ 12:20:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Elin

åh, vilken jättegullig!

2010-01-09 @ 15:41:49
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: Verro

Avatar vad RIKTIGT bra, värd att se. ni båda kommer gilla den.

2010-01-09 @ 16:09:20




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0