Hos Alex Pallex.

Skepp o hoj.

Sitter på jobbet hos älskade lilla Alex. Han ligger på sin kil och sparkar tillsammans med sin bjällerklang bjällra. Han är världens gladaste buskotte idag. Idag känner jag att det är en riktigt bra dag. Ikväll är jag dessutom hembjuden till Kristin alias Kicki som ska ha fest första gången sen hon flyttade. Sista gången man får träffa Frida oxå innan hon åker tillbaka till Karlstad. Problemet är bara att jag inte riktigt bestämt mig än. Orkar jag verkligen festa ikväll?! Samtidigt vill jag träffa Frida och se hur Kristin bor. Får bestämma mig senare. Det blir väl antagligen så, brukar bli så...

Förövrigt så fick jag skjuts hit i morse. Så jäkla snällt av Kaka att pallra sig upp på sin lediga dag för att köra mig. Våran bil kan man ju diskutera dock. Familjen Taikon. Willen skulle oxå med naturligtvis. Bilen startade knappt, (inte så konstigt eftersom att det var 23- grader ute). Tillslut fick vi igång den. Sen låter den som en gräsklippare typ. Sen när Kaka släppte av mig på jobbet så fick han gå runt bilen och öppna åt mig eftersom att handtaget på min sida är trasigt. Haha. Jag älskar oss dock!

Har tagit en hel del bilder på sprattelgöran här bakom mig så ni får se sen...

Later.


Kommentarer
Postat av: Katta

De är det dem är till för=)

2010-01-06 @ 11:42:58
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: FEBB

Förlåt men va gör hon? Lyx!! :D

2010-01-06 @ 12:31:16
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin blogg:)

2010-01-06 @ 14:32:17
URL: http://hannasday.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0