Bye bye my happy Tree.

Goddag.

band of horses - funeral


Idag vaknade jag tidigt av någon konstig anledning. Runt åtta tror jag hon va. Även om jag inte somnade förrän två eller nåt i natt. Idag är en sorgsen dag. Ni vet hur jag håller mitt lilla träd kärt?! Ni som följt bloggen vet om hur jag kämpat med att få mitt träd att överleva. Trädet hamnade tyvär hos en växtdödande Ninnie som absolut inte har gröna fingrar. Stackars. Kaka är nu påväg till återbruket med mitt träd. Och jag är lite ledsen i ögat.

trädHistory.





Kommentarer
Postat av: katta

haha jag har precis skickat min orchide till blomhimlen! stackars!

2010-01-30 @ 13:40:52
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0