1 Januari 2010.

Tjohej. Idag börjar det nya året på riktigt. Jag vaknade relativt tidigt och låg framför Tv:n och sen somnade jag i soffan. Vi är trötta idag. Det är säkert mer än halva Sveriges befolkning dock. Vi har varit och fikat lite hemma hos Kakas mamma då Johan fyllde år den 30:e. Sen hämtade vi kinamat och nu har vi precis kikat på nyaste Wallander "Läckan".

Inte så pigg Ninnie i soffan framför Wallander.




Nyårsfesten igår var väl helt okej. Fladde som vi var hos hade gjort så jäkla fint. Det var trerättersmiddag och så jäkla gott. Vi satt i princip i köket hela kvällen och snackade. Sen när vi ville åka hem runt ett så var det helt jävla OMÖJLIGT att få tag i taxi. Så jag, Kaka, Maria och Virre GICK HEM i 13- grader. Jag kan ju informera om att det var jätte långt hem och att jag hade enbart nätstrumpbyxor på benen. Min ben var röda när vi äntligen 1,5 timme senare kom hem till mamma och pappa där vi skulle hämta lillstjärten Wilgot som firat nyår hos dom.

I väntan på att få åka till sin mormor och morfar.


Jag precis innan vi åkte igår.


Nu ska jag kika på "Bonde söker fru - en kärlekshistoria" , Vad hände sen? på 4:an.

Hoppas ni hade ett underbart nyår!

Later.


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

ah visst är de halsbandet snyggt ja, finns ett liknande på JC :) låter som en trevlig kväll, förutom promenaden :P god fortsättning!

2010-01-01 @ 21:21:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Verro

Du är så fiinn... kram

2010-01-01 @ 22:22:55
URL: http://weronica.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2012-03-18 @ 20:22:40
URL: http://hemförsäkringidag.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0