Planet 51.

Fyfan va less jag blir! Inge roligt alls att ligga här nå mer nu. Vi som skulle ut och äta med Kakas Pappa och hans familj ikväll. Hade sett fram emot de! Jag skulle ha jobbat i morgon oxå, det fick jag säga ifrån. Så nu måste dom hitta någon annan som kan jobba. Ingenting är verkligen bra med att vara sjuk!

Jag är tjurig på mina kusiner då inga fler än Maja och Patrik har hört av sig angående festen på lördag. Då är ju min och Verros stora 25 års fest. Måååste bli bra tills dess. Finns ingen återvändo. Att några av mina vänner och vänners vänner inte hör av sig på det sista datumet (som var igår) och säger att dom inte kan komma är en sak. Det kan jag acceptera. Men att mina egna kusiner bara skiter i att höra av sig blir jag riktigt besviken på. Jag fyller bara 25 en gång och hade faktiskt väntat mig ett sms i allafall med tanke på hur mycket vi lagt ner på den här festen!

Kaka är iväg och handlar och kommer hem med Ben&Jerrys till mig förhoppningsvis, glass är det enda som muntrar upp mig och min stackars hals just nu. Har massa filmer på G oxå. Ska börja med Planet 51! Återkommer med recension såklart. Ha en bra dag och håll er friska!

Planet 51.




Tips på "när man är sjuk filmer"....? Vad brukar ni vilja ligga och snörvla framför när ni är sjuka?!
Tipsa gärna!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0