What to do?

Hej på er! Dålig uppdatering här på bloggen nu, jag vet! Det kommer att bli bättre. Är nog bara inne i någon slags icke-bloggande-period. Det har hänt förr! Men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt nu. Just nu är det väldigt mycket runt omkring och på toppen av det så har jag blivit sjuk igen. Någon konstig magbakterie + ont i halsen och feber. Tydligen något som går just nu. Mamma har haft samma sak nyligen. Jätte kul, verkligen! På fredag vankas det julbord med Kakas jobb och på Lördag så är den årliga julfesten och jag är värdinna i år. Så att vara sjuk nu är inte så jäkla super bra! Häller i mig te och vatten så hoppas jag på att jag känner mig bättre till helgen. Willen har ju super tråkigt nu när jag inte gör så mycket med honom. Så han sitter mest i fönstret och tittar ut. Man får ju inte alls dåligt samvete då! :( Var ute en liten sväng nyss och sen proppade jag hans boll full med mat och godis så det lär hålla honom sysselsatt ett tag i allafall :)



Puss på er.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0