Vilken helg.

Har precis vaknat. Snacka om trött. Igår var vi ju hela dagen hos Veterinären med Wilgot. Han hade mycket riktigt åkt på en ordentlig infektion i analsäckarna. När vi väl fick komma in efter en väldigt lång väntan så sövde dom ner Willen och sen spolade de rent och tömde. Allt som allt så tog det väl en timme ungefär, själva ingreppet. Så när vi kom in så gick det väldigt fort allting.

Bilder hos veterinären.


Direkt efter vi hade varit hos veterinären och Wilgot hade fått en uppiggande spruta och en strut så åkte vi direkt till mitt jobb där Kaka släppte av mig. Sen jobbade jag till 02 på natten. Alex var jätte duktig, vi lekte lite, duschade och sen så somnade han så gott runt åtta.
Alex igår.



Willen är så rolig med sin strut. Han går in i precis allt och har inte riktigt förstått vad det är han har runt halsen?



Idag ska jag bara slappa. Kolla på film, mysa med Willen och Kaka, äta något gott och tvätta lite...

Later.


Kommentarer
Postat av: R

Tur att allting gick bra med Wilgot! Jättefina bilder också. Hur är allting med dig?



Jag har förresten en frågestund på bloggen, så om du vill fråga något är det bara att kika in! :)

Kram

2010-08-16 @ 10:50:44
URL: http://thenightslight.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0