Ny vecka.

Så var det måndag och en helt ny vecka. Igår (söndag) bestod i princip hela dagen av att äta. Först kom Kakas mamma med familj på besök på förmiddagen och hade med sig Crossainter (hur stavas det?) och munkar. Sen så kom Ann och plockade upp mig och så åkte vi ut till Katta hela gänget för en taco kväll. Otroligt mysigt! Träffades 16.00 och satt kvar och pratade till klockan var 22.00. Som vanligt hade man ont i skrattmusklerna när man kom hem. Älskar att träffa mina tjejer, min andra familj.



Nu har jag precis varit ut en sväng med Wilgot. Han satte sig och bajsade bredvid två unga killar som gick och plockade skräp. Schyrre byrre. I morgon så ska vi på återbesök ute på strömsholm och göra en check ifall Willens infektion är bättre. Han är så mycket piggare och man märker att han börjar bli väldigt trött på tratten nu. Sen på onsdag så ska jag till frissan!! Tjohooo. Äntligen! Har inte varit och färgat på ett halvår snart!!



Ska snart iväg och jobba.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0