Tadaa.

Jag är sämst! 21 timmar sen senaste inlägget här!  Skärpning. Vet ni vad jag har gjort idag på min lediga dag? Införskaffat mig nyaste Photoshop Cs5! Antagligen därför som jag inte skrivit idag. Har suttit och fipplat med det tills jag fått huvudvärk och sen tagit en paus på sisådär 5 minuter. Sen suttit igång och fipplat igen! Sjukt kul!

Pratat med läkaren idag och ni får väl ta del av mig tills på torsdag. Domedagen! Då ska jag iväg till läkaren och kolla mina tarmar i magen och se om det är något fel där. Jag har i allafall fått svar på varför jag ständigt blir sjuk. Min kropp får inte behålla några vitaminer. Skitbra! Antar att de ska göra något åt de på torsdag oxå! Huvudsaken är att det går att få ordning på så att jag kan börja leva normalt igen sen! Laddar för att börja träna igen nästa vecka och då tänker ja inte bli sjuk igen. Sådeså.

Var ute på parkeringen här utanför nyss och kastade pinne med Willen. Är så jäkla trött på de där björkfröna som faller nu. Dom fastnar i precis ALLT! Speciellt i Willens päls. Så nu har vi såna i hela lägenheten! Han hade med sig en hel björk när vi kom in! Så då blev det badet och kloklippning. Nu vilar han under täcket i sängen...



Ska själv hoppa ner i ett varmt bad nu. Har köpt badskum!! Tror att jag har fått lite badnoja. Det blir så inför hösten! När det börjar bli kallare! Föresten... Ni bara måste testa den här inpackningen (se bilden nedan)!! Köpte hos frissan förra veckan och den är verkligen så himla bra! 179 kr och innehåller olivolja och avocado! Bäst!



Later.


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

har också photoshop cs5 men fasen vad svårt det är innan man får in knepen. jag brukar kolla på you tube samtidigt då de visar instruktioner! haha...



hoppas att läkarna kan hjälpa dig med magen!!

2010-08-30 @ 20:21:56
URL: http://emis.myshowroom.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0