Regn regn regn.

Herregud, vad hände? Först så var det mulet i morse. Det regnade lite. Sen blev det sol och fint på dagen och nu på eftermiddagen så är det som om någon släckte alla lampor som finns i hela västerås samtidigt. Det blev tok svart och började ösregna?! Jag som hade tänkt ta en powerwalk med Willen. Näe, jag ska fan gå ut endå! På med regnkläder. Willen behöver verkligen få komma ut lite i regnet, han som avskyr regn. Ut och öva, "gilla regn" med Wilgot blir det nu då. Haha, det är nog första gången som jag har ändrat mig mitt i ett inlägg. Sedär!


Hur har ni det? Öser det ner hos er oxå?


Kommentarer
Postat av: Trees

Mysigt:)

2010-08-28 @ 20:46:14
URL: http://mangofisk.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0