Natti natti.

Tjillevippen! Är hemma ifrån jobbet. Idag gick vi vilse i spåret och det slutade med att vi gick 6 km. Jäklar vilken mjölksyra man fick i armarna av att köra vagnen i backarna. Alex skrattade lika mycket varje gång. Sen skrattade han även när han åkte nedför. Det gick ju så sablans fort då! Vi lyckades alltså gå vilse, även om jag frågade en gubbe som i all hast förklarade hur jag skulle gå om jag ville gå 2,5 km. Men han verkade inte heller ha så stor koll. Det är tydligen många som går fel i det där spåret?! Har varit så jäkla hurtig hela dagen idag. Var ute och gick i morse innan frukost, gick mina 6 km med Alex och åt mina grönsaker. Mamma kom och hämtade mig på jobbet ikväll och var sugen på hamburgare. Jahapp! Så nu har jag oxå smällt i mig en hel Burger King meny. Vad gör det om 100 år? I morgonbitti så ska jag möta upp Madde och Bonzo. Sen blir det träning på Agilitybanan igen. Roligt! Men nu, Sova!



GODNATT!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0