Full moon.

Robyn - Hang with me (Accustic)



Hej på er! Sitter i sängen med datorn i knät och tittar ut igenom fönstret. Det är nästan fullmåne ute i kväll! Willen ligger däckad med sin tratt här bredvid som vanligt. Lillen. Vi var minsann ute i regnet och gick. I nästan en timme gick vi. Var alldeles dyngsura när vi kom fram till Kakas jobb som var slutdestinationen. Jag måste nästan ha ett mål när jag är ute och powergår. Det rann ifrån oss båda då det ösregnade ute. Men har man bra kläder på sig så finns det fasen inget bättre än att gå ut och gå i regn. Så fridfullt. I morgon så ska jag äntligen gå och färga håret. Kan inte ritigt bestämma mig om jag vill ha koppar eller blondt? Återstår att se...

Godnatt på er, vi hörs i morgon!

Utanför mitt fönster...



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0