Världens räddaste vovve.

Buuuhuuu! Jag gråter inombords! Hur fan ska jag kunna ha barn sen?! Lämna ett gråtande barn som skriker efter mamma på dagis!??  Har precis lämnat in Willen på hundvård. Han ska trimmas, klippa klorna, badas och rensa öronen. Brukar alltid klippa honom själv, men lämnar in honom inför våren så att allt blir riktigt gjort. Vårfin ska han bli! Men jag har aldrig sett en räddare hund!! Han stretade emot jätte mycket när hon drog i kopplet och försökte klämma sig ut igenom dörren när vi gick!!!! Jag vet att han får det bra där de här timmarna eftersom att hon är så duktig, men det känns ändå som om jag lämnade min älskling hos någon slags slaktare! Det gör ont i hjärtat att se honom sådär rädd! Men han blir ju ännu mer rädd om jag är kvar där, så det bästa är väl att jag åkte hem så länge. Ska hämta min nytrimmade Willepille om två timmar ungefär!
Lilla hjärtat!

Bild ifrån när Willen och jag inviger min nya cykel...





Några andra badglada vovvar...



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0