Tröttmössa.

God morgon!



Försov mig i morse.
Karlstad tröttheten kommer säkert efterråt. Sitter i allafall på jobbet nu
och ska jobba till ett. Sen ska jag hem emellan för att vår toalettdörr som vi varit utan i en
vecka kommer idag. Hallelujah! Sen ska jag iväg och jobba hos Alex ikväll. Så jag hinner hem
emellan, äta lite, vila lite och gå en långpromme med Willen. Det är strålande sol ute idag precis
som igår, man blir så jäkla mycket piggare tycker jag. Hade jag varit så här trött som jag är nu
och det hade ösregnat ute så hade jag antagligen legat på tangentbordet nu. Wilgot är med här
på jobbet och dörren till rummet står öppen. Han ligger på en stol bredvid mig och är jätte duktig.
Övning ger färdighet! Me like.

Later.

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas du får en fin tisdag:)

2010-04-13 @ 08:43:01
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: simone

Hej ninnie, har du vaknat till liv? inte jag :P Är ingen morgonmänniska och brukar inte vara i full form förens efter lunch.. illa ;)

2010-04-13 @ 11:06:27
URL: http://fattybom.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0