Tisdag 20 april.

Klockan tolv idag var en viktig tid. Jag hade laddat som sjutton. Istället så ligger jag nerbäddad i sängen med feber, bröstsmärtor och slemhosta. Seriöst! Bläääääääh. Vad skulle jag göra då klockan tolv? Jo!; jag skulle sätta igång på allvar med min träning. Nu måste jag vänta äääända tills nästa vecka med träningen! Fan! Skaffa dig ett immunförsvar Ninnie! Det är väl precis det som jag ska göra nära jag börjar träna i och försig.

Hasade mig upp och gjorde en smoothie på banan, blåbär och hallon nyss. Längst ner i fruktskålen (Jo vår fruktskål är ganska så djup) så hittade jag en alldeles svart banan. Kolsvart!

 
Just nu så har jag dragit ner alla persienner då jag just nu bara blir deprimerad av fågelkvitter och strålande sol. Vill ut!!!!! Sitter i sängen och går igenom allas scheman på jobbet. Fyller i tider som måste fyllas i och ser till så att det inte är någon lucka någonstans.



Later.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Måste bara säga att jag äälskar din blogg.

du är superdukig verkligen, btw så verkar du bo supermysigt. kram



Vad tycker du om erik grönwall's nya låt?

kommentera på mitt senaste inlägg.

kram.

2010-04-20 @ 13:56:54
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV ; javisst !

2010-04-20 @ 14:07:26
URL: http://sheislost.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fy tusan:p

2010-04-20 @ 21:02:23
URL: http://karinolofsson.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0