Götlaborg.

Jahapp, om ett par timmar så drar jag, Kaka och Willen till Götet. Vi ska tillbringa helgen där hos en vän till Kaka. Ska bli jätte kul! Känner mig fortfarande hängig av pollenchocken men ska förbi apoteket på vägen. Just nu håller jag på och gör lite soppa. Packar gör jag oxå! Har mindre grejer med mig nu än vad jag hade när vi var i Karlstad förra helgen... Konstigt? Fast på tjejresor brukar man ju i och försig ha med sig halva garderoben! Det kan ju vara nån som har glömt nåt?! Gaaah.



Dator och kamera medföljer så don´t worry, det blir bloggning där oxå!

Ta hand om er idag och bränn er inte på näsan.

Later.


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Hallå snyggingen! Kaanoonbra med mig här, äntligen ledighet :D Hur mår du själv?

2010-04-16 @ 19:53:01
URL: http://fattybom.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0