14 mars.

Hej! Fasen va konstigt det känns att inte ha uppdaterat på hela dagen. Dagen började med att jag fick sova ut! Underbart! Vaknade endå halv tio. Trodde först att jag skulle sova hela dagen. Men icke! Ringde Lina (lillasyster) och slängde ner Willen i cykelkorgen och åkte hem till henne. Vi mötte upp Anna och sen satt vi på Expresso house i typ 2,5 timma. Så himla skönt. Och varmt! Har nästan brännt mig lite på armarna. Gassande sol hela dagen. Då min mobil låg kvar hemma hos Lina så har jag tyvär inga bilder från dagen men Junior lyckades fånga mig, Lina och Michelle på en bild. Träffade Matilda sen så vi tog sällskap hem. I bland älskar jag att bo i Västerås! Willen har varit superduktig hela dagen och vunnit en hel del hjärtan som vanligt.



Förresten så tänkte jag tipsa er om Juniors blogg. Han är en störtskön modemedveten kille som har varit med om en hel del. Han är en grym dansare och har varit med i en massa olika dansprojekt. Bland annat så har han varit en deltagare i "So you think you can dance"...

Klicka på bilden för att komma till THE MANNEQUIN.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0