Tråkigaste Fredagen ever.



Jag går Willen på nerverna. Jag går Kaka på nerverna som kom hem tidigare från jobbet och just nu så går jag mig själv på nerverna. Har så fruktansvärt tråkigt. Jag springer omkring här hemma osminkad och trött, flumtrött! Världens tråkigaste väder är det oxå, regn, rusk, storm och kallt som sjutton gubbar. Jag tänker inte göra något idag så länge ingen tvingar mig. Samtidigt som att jag verkligen känner att jag behöver göra någonting. Nämde inte Matilda en filmkväll? Måste nästan höra mig för lite för det här går ju för fasen inte. Kaka ska iväg ikväll oxå, ska jag tröttflumma för mig själv? Nejje... Vi får se.

Im Blue.




Kommentarer
Postat av: Mary

Vilken fin effekt du fick på bilderna, hur fixar du det?

2009-09-04 @ 16:07:51
URL: http://marybyme.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0