Söndag i soffan.

Här hemma ligger jag bara och slappar. Det blev en vild kväll igår och idag är man otroligt trött och seg. Har precis kollat lite på Grays Anatomy. Jag har nästan aldrig sett ett helt avsnitt. Men det är ju faktiskt skit bra!! Fastnade totalt framför TV:n. Det var två avsnitt efter varann oxå. Perfa.

Gårkvällen startades hemma hos Katta redan vid fem tiden. Vi hade super kul! Hon hade även gjort iordning en rolig tävling. Den gick ut på att hon spelade upp olika låtar och sen skulle vi skriva ner i vilket sammanhang låten används. Alltså om den kom ifrån en serie, film, reklam eller liknande. Skitkul och jag kom tvåa! Sen åkte vi taxi ner på stan och in på Å2. Riktigt kul men mot slutet så var ja så trött så ja knappt orkade ta mig därifrån. Till slut så gick jag och tog en taxi hem. I soffan låg Kaka och snarkade så jag bäddade ner honom i sängen i stället.

Idag skulle vi på födelsedagskalas, men Kaka fick åka ensam den här gången, är helt färdig. Orkar inte träffa en massa folk idag. Följer alltid med annars såklart. Just nu går det ett program om smarta barn på Tv. Seriöst! Otroligt begåvade och översmarta barn!


Detta skulle jag vilja klicka hem ifrån MODEKUNGEN.




Kommentarer
Postat av: Anonym

de ska vara slappsöndag!

2009-09-27 @ 22:39:53
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Riktigt snygga kläder :)

2009-09-28 @ 17:56:44
URL: http://hooa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallåå! Kul att du vill vara med i min veckansblogg.

Allt bra med dig?

2009-09-28 @ 20:48:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0