Roadtrip till Skavsta.

Nu är jag precis hemkommen ifrån Skavsta flygplats. Jag följde med Maria då det är en rätt så kuslig väg att åka när man åker dit ifrån Västerås. För det första så frågade jag Maria om hon ens ville att jag skulle följa med eftersom att när vi två umgås så hamnar vi alltid fel. Vi går vilse eller kör fel. Joodå, det skulle bli så mysigt så. Hon skulle bjuda mig på kvällsmat på vägen. Viktor skulle landa kl: 23.30 så vi satte oss i bilen vid 19.00 för att vara på den säkra sidan att hinna fram. Bra att vi åkte i tid!! Vi körde fel redan när vi var framme i E-tuna. Sen körde vi även fel när vi var i Nyköping. Sen missade vi en skylt där vi skulle svänga av vid Skavsta flygplats. Vem fan lägger märke till ett litet flygplan på en skylt? Inte vi i allafall. Dåligt, vägvärket! Inte ett enda matställe på hela vägen såg vi, förrutom en korvmoj som låg bredvid en sopstation. Nejtack. När vi väl kom fram så fick vi fråga en p-lisa vart vi skulle parkera då vi testat en jävla massa infarter till olika parkeringar men då vi hamnat fel varje gång. "Endast poliser", "Endast personal", "Endast 15 min".... Till slut så ställde vi oss på korttidsparkeringen och gick in på flygplatsen, hungriga och kissnödiga. Maria fick ett ordentligt skrattanfall då någon var lite dålig i magen på toaletten bredvid henne. Tydligen inte så lite heller.  Efter toabesöket skulle vi äntligen äta något. Vi hittar en varsin fralla och en varsin kopp kaffe. Tjejen vi handlar av hade antagligen käkat taggtråd till lunch då hon var otroligt otrevlig. Slängde i princip pennan på Maria när hon skulle skriva på sitt kvitto och var allmänt spydig. Byt jobb tjejen! Tog en cigarett och väntade in Viktors plan. Sen kom han där lite halvsliten men glad i luvan för att få komma hem igen. Vägen hem gick lite fortare då vi inte körde vilse någon gång. Och nu är jag hemma! Natti! Vi hörs i morrn.


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Hej Ninnie!

Ursäkta om detta blir reklam, men jag tänkte bara tipsa dig om att du kan vinna en helt ny bloggdesign, totally designad just för dig och på dina villkor, just nu i min blogg! Så om du skulle vilja ha lite förändring i din blogg är det ett jättebra tillfälle!

Du hittar tävlingen här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/tavling-vinn-en-design.html



Ha det bra! ♥

2009-09-10 @ 11:17:56
URL: http://sannasrum.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0