Hemmalördag med seriemaraton.

Jaha, då var man hemma efter en lång lördag. Först var vi nere på stan och fikade. Jag, Kaka och Al. Sen köpte vi present åt Alex som fyllde år idag. Det blev ett presentkort på Game. Sen åkte vi till Alex och åt mat, käkade tårta och firade. Svängde förbi Andreas och Tina en snabbis för att kolla in deras nya fina lägenhet där vi ska på inflyttningsfest nästa helg och sen åkte vi och handlade. Nu kom vi precis hem och ska ha en ordentlig filmkväll. Eller serie kväll. "Seriemaraton". Kakas idé. Vi ska börja titta på någon serie från början och titta på en massa avsnitt under kvällen. Efter fotbollen då dvs. Jag hoppas att den är slut snart men antar att den precis börjat. Så ska sätta mig och gå igenom lite bloggar så länge och finslipa lite på min nya design här på bloggen. Sen blire mys.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy för fotboll! tur att vi gar två tv-apparater här hemma! ;)



kram

2009-09-05 @ 20:35:13
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0