Flytande färskpasta.

Denna kväll har bestått av en sväng med mamma. Gjorde lite ärenden. Sen vinkade jag hejdå till min bandyhunk Kaka...

 

...gjorde iordning lite mat, som flöt? Köpte färskpasta med parmesan och spenat i. Dom gick verkligen inte att trycka ner i kastrullen, dom låg lixåm på ytan och flöt?


....Sen kollade jag på Idol, snackade lite med Madde i telefon och badade Willen.

Idag har det varit en halvkul dag, massagen i morse var ju underbar men resten av dagen har varit så extremt tråkig, så i morrn tänker jag verkligen ta vara på dagen. Ska ut i spåret i morgonbitti i allafall och sen ska ja kolla upp vad det kostar med gymkort. Så otroligt sugen på att börja träna ordentligt nu när jag slutar röka. Inte många dagar kvar nu, hur känns de Lina?! Jorå, detta klarar vi ska du se!

Later.


Kommentarer
Postat av: tina

åh, det lät gott. Var det det? q:

2009-09-24 @ 12:02:50
URL: http://tinys.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0