Färdigfärgat.

Jahapp då har jag precis kommit hem efter en veva på stan. Först så kom Maria förbi och vi åkte och lämnade hennes bil. Sen vandrade jag, hon och Willen ner på stan för att fixa hårfärg. Pratade med en tjej som visste exakt vad jag var ute efter och blandade iordning en inpackningsfärg åt mig. Sen gick vi hem till Maria, drack kaffe och färgade mitt hår. Sen gick jag ner på stan igen och mötte upp Lina och Anna. Satt där en stund, sen hem till mamma och åt middag. Och nu har jag och Wilgot precis kommit hem. Blev faktiskt riktigt nöjd med håret. Nu har jag ju bara använt inpackningen en endaste gång och det är redan stor skillnad. Efter ett par fler gånger så kommer jag nog ha den cremeröda färgen som jag är ute efter. Tack för de. Ikväll är det Svenska Hollywood fruar och det får man ju bara inte missa. Det är ju så sjukt kul. Mest humoristiskt faktiskt.

Nu är jag ju precis hemkommen och håret är lite ruffsigt, men man ser i allafall skillnaden litegrann. Det blir nog snyggare efter andra omgången.




Kommentarer
Postat av: Rozaleen

tack gumman!



åh så söt du är! :)

kramis

2009-09-21 @ 20:21:36
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe vill ju ha kvar mitt hår:p men tack för förslaget:D

2009-09-21 @ 21:02:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Daja

hihi tack du =)

2009-09-21 @ 21:44:07
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Hemrell

Du blev jättefin i håret ;-)

2009-09-22 @ 13:22:11




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0