Strike one.

Hej hörrni. Har precis tittat på tisdagens avsnitt av The Hills. Snacka om att Kristin kommer och rör om i grytan. Ska hon ge sig på Brody nu? Spännande spännande.



Annars har jag tagit ett bad, kollat på Tv och fixat lite här hemma. Här om veckan så köpte jag små badbomber som jag testade idag. Är det bara jag som tycker att det är roligt att pluppa i dom efter att man hällt upp vattnet så man verkligen ser hur dom "smälter". Man ska väl egentligen lägga i dom medans vattnet rinner? Eller? Kaka har fixat i ordning en TV som stod i källaren inne i sovrummet nu. Antagligen mest för att han ska få ha sitt Xbox i fred när jag vill se sånt som han inte vill se. Typ, bonde söker fru, som börjar nu om tjugo minuter. Så nu kan jag ligga i lugn och ro med en egen kontroll och sappa hur jag vill. Så skönt så. Ska kika på Bonde söker fru som sagt och sen blir det Oskyldigt dömd.




Kommentarer
Postat av: Sanny

Kul att du har jobb på G iaf! Jag blev inte ledsen, jag trivs som tusan på jobbet, men man ska göra något man själv vill inte något någon annan vill! =) Lycka till! Kram

2009-10-15 @ 00:52:28
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0