Sjuk, men det går endå.

Har precis varit på Hälla med mamma en snabbis. Fixade lite ärenden, tog en kaffe och shoppade ett skärp på Lindex. Känner verkligen i kroppen att jag absolut inte är frisk någonstans. Ont i hela kroppen, har nog fortfarande feber. Men vem orkar ligga still mer? Orkar inte ligga i sovrummet och försöka läsa en bok utan att somna. Lilla Ella kommer snart oxå. Sköningen. Då ska vi åka och handla lite godis till ikväll och sen blir det myskväll här hemma med film och Tacos. Har faktiskt varit röksugen som tusan idag. Vet inte hur många gånger jag har tänkt att: Nu ska jag nog gå ut och röka. Och sen kommit på mig själv efter halva tanken. Nej, det ska ja icke! Säger som Anna, jag ska fan inte vara den första som trillar dit. Icke.

Jag förra vintern på Matildas födelsedagsfest. Med cigaretten i högsta hugg.




Mitt nya skärp.






Kommentarer
Postat av: Elena

Jättefint skärp!

2009-10-03 @ 17:39:17
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är mörkrädd och jag gillar inte stora spindlar. Ormar och småkryp är också äckligt!

Va bjuder denna dag på för god mat då?

2009-10-03 @ 18:00:04
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-03 @ 18:03:16
Postat av: Jessica Mattsson

sv: Tack så jätte mycket ^^

2009-10-03 @ 19:43:44
URL: http://chezka.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

haha va är oddsen för de;P ah men visst gör de..lite kall gurka liksom ;D snyggt bälte!!

2009-10-03 @ 20:50:48
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0