Maria Montazami´s bästa kommentarer.

Topp fem, Maria Montazami´s roligaste kommentarer.

1. "Utan läppstift känner jag mig Exposed, rädd, nervös..."

2. "Nu ska jag gö kaffe, det gör jag varenda morgon. Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för kanske.... ett år sen.. så nu har jag  blivit expert".

3. "Det är lycka, jag måste ha en riktigt gul ostkrok".

4. "Vad åderbrock är? Ja det är ju nånting fult som absolut inte behövs, kroppen behöver inte dom".

5. "Här i USA så är det väldigt mycket fejkat. Det är allt från bröst, läppar, ögonfransar...palmer".


Maria Montazami är verkligen en ny favorit. Har under alla program som gått nu suttit och skrattat åt hennes sätt att prata och åt hennes kommentarer. Hon verkar verkligen totalt ihålig den människan, men hur skön är hon inte?

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, tack för din kommentar. :)

Jag bryr mig inte om dom som är elaka för jag vet själv vad jag gör.

Och inte har jag gjort något dåligt för mig eller för någon. Såklart de är många som vill vinna..och nu hade jag turen och jag vann. Du får kika i min blogg sedan så får du se massa bilder från galan.



Ha en bra dag.

2009-10-13 @ 11:49:57
URL: http://sandralundblads.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA, jag hon är ju skitrolig att lyssna på! :) stör mig inte lika mkt på hennes som jag gör på Anka.. hur svårt är det att göra kaffe liksom?? :P

2009-10-13 @ 14:00:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0