Hos Maria på kaffe.

Halloj! Nu har jag precis varit nere på stan och hämtat ett paket. I det så fanns bla mina klackar till blogawards samt en t-shirt och två ringar. Ni kanske får se sen. Klackarna var en halv storlek för stora. Det visste jag redan när jag beställde dom, men tänkte att dom kanske skulle sitta som ett smeck endå? Men det gjorde dom tyvär inte. Jag kan absolut ha dom. Men eftersom dom är nästan 14 cm så måste jag nog gå in dom lite först. Så det står mellan dom och ett par andra ifrån HM. Vi får se helt enkelt.

Just nu så sitter jag hos Maria och dricker en kopp kaffe. Willen springer omkring och river halva stället och tuggar i sig Viktors strumpa. (Jo han kan vara lydig och bra ibland oxå, men det är inge roligt att skriva om). Hur roligt är det inte att sitta och titta på gamla kort på någon annans dator. Hittade bilder på mig och mina favvotjejer ifrån Halloweenfesten som vi hade hemma hos en annan favvotjej vid namn Frida förra året. Jag bjuder på dom.

Maria hjälper mig med mina lösögonfransar.



Madde och Jag.


Maria, Madde och Jag.



Förövrigt nu så ska vi åka snart och hämta Marias cykel någonstans och sen tänkte jag åka hem. Var och jobbade tidigare idag. Willen var med, och var jätte duktig. Han låg på en filt nedanför mig hela tiden. Självklart ville han först gå runt och hälsa på alla men det var ju okej. Annars var han så lugn så. Det är väl den energin han tar igen nu antagligen.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0