Hemma ifrån sthlm.

Jag och Kaka har en förmåga att alltid diskutera dom mest konstiga sakerna när vi sitter i bilen! Eller, JAG har en förmåga att alltid sätta igång konstigaste diskussionerna då?! 

Jag: - Alltså vad skulle du göra om du såg en stor godzilla stå där framme på vägen och slunga undan alla bilar som kom med svansen? Alla bilar bara flög och krashade mot andra bilar och träd och grejer?

Kaka: - Eeeh, ja skulle nog kyssa dig och sen bara brassa rakt på?

Jag: - VA? Skulle du bara ge upp? Inte ens försöka styra åt sidan så vi åkte ner i diket och kunde hoppa ur bilen och springa åt ett annat håll?

Ja va ska man säga?!

Lite senare:

Jag: - Alltså seriöst... skulle du verkligen bara ge upp sådär? Jamena tänk om vi hade hunnit svänga åt sidan?

Kaka: - Nee ja skulle nog svänga åt sidan... Men Ninnie när vi diskuterar såna här saker så kan vi väl prata lite tystare (sneglar mot gubben som går två meter framför).... eller... så kan du gå ungefär 10 m framför... så kan jag låtsas att jag inte känner dig....? Ska vi säga så?

Nu ska jag sova... bilder ifrån Ane Brun koncerten kommer i morrn. Den va GRYM!

Natti.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej du! Roligt att du gillade bilden, tack! :)

2009-10-29 @ 08:21:14
URL: http://yeahsussu.wordpress.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0