Chailatte och Poweryoga.

Så har min eftermiddag/kväll sett ut. Var nere på möte för att fixa gymkort. Det gick kanonbra! Snälla Rafael hjälpte mig och talade om vad jag skulle gå för pass för att komma i form. Tack för de! Nu är det bara att sätta igång! Har varit och fikat med lillasyster och hennes härliga bruds. Alltid lika roligt att sitta och ha diskussioner med dom. Och som vanligt när man är med dom så händer det en massa runt omkring. Drack min allra första Chailatte oxå idag. Yummie! Riktigt gott. Sen gick jag hem till Maria. Pratade med Madde och till slut så gick jag,Maria och Madde ner och skulle ta ett yoga pass. Därnere mötte vi upp Matilda. Det var faktiskt riktigt skönt! Jobbigt oxå. Är öm i muskler som jag inte ens trodde att jag hade! Det bådar gott! Nu är det träning som gäller! Det kan jag lova!




Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

WOWOWOOWOWOW, jag läste nu om förlovningen! Höll på o börja gråta ;) Så himla fint gjort. Tur att du gick på toa där tillslut! Stort grattis tjejen.

2009-10-19 @ 21:25:15
URL: http://beatas.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0