Mammas pojkar, Paradise Hotell, Big Brother.

Varför Varför Whyyy....fastnar jag alltid för reality serier?? Det är så spännande med intriger, människor och sånt. Det dumma är att jag börjat kika på Big brother som går sent på kvällarna/nätterna och jag skulle behöva sova lite i stället, men vad ska man göra?! Har precis kollat på Mammas pojkar och Paradise med en varm kopp choklad. Myspys. Kaka bara ler åt mig när jag sitter där och är totalt isolerad och helt inne i mina program. Nu ska jag sätta mig vid pianot ett tag och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Tur att vi har tv i sovrummet...

God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh:D

2009-11-19 @ 22:45:38
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hihi, ja det är så kul att se vad människor hittar på, fniss



Ha en fin helg

Kram Gunilla i Singapore

2009-11-20 @ 07:53:19
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0