Lövhäng.

Jag och Willen har precis varit ute och hängt lite vid lövhögen. Precis utanför så ligger det massor av löv på marken men när vi kom bort en bit så såg vi en ännu större lövhög med eklöv i. Willen tittade upp på mig och kutade sedan rakt in i lövhögen. Hans ben syntes inte ens medans han röjde. Jag ställde mig rakt i lövhögen och sparkade löv omrking mig och han blev helt galen. Han har inte mått så bra idag. Han har kräkts hela dagen. Får se hur det visar sig i morgon. Om det kan vara något som han ätit bara. Eller om han är magsjuk.



Annars så kom Matilda och Maria här på dagen och fikade lite. Drack Te och åt bullar sen skulle Matilda iväg och hämta Lilly på dagis. Maria åkte precis. Nu ska jag ta och laga lite kvällsmat och sen ska jag sätta mig vid pianot lite.

Kram.


Kommentarer
Postat av: anna hedlund♥

vilken söt bild :)

2009-11-03 @ 20:14:32
URL: http://younameit.blogg.se/
Postat av: Michaz

hahah yes, dem är ju det ;) vilken fin blogg du har, älskar headern :)

2009-11-03 @ 22:09:44
URL: http://michab.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0